Kl.20:12

Sitter och försöker ta det lite lugnt med ett kopp kaffe, men känner på mig att jag måste börja panik fixa mig för kl.21 måste jag vara i hjällbo och möta upp Diana för att åka till (biffen) och förfesta, sen efter ska vi till Klubb soft och softa där medans biffens kusin är DJ... yeah de gillar vi, sen ska vi försöka möta upp några skåningar och chilla med de, kanske gå på nåt annat ställe om det är öppet och sen ska jag försöka få tag på Jocke om han inte är för packad och efter det till MC (sam jobbar). Blir en lång natt plus jag är fortfarande trött som fan efter igår natt, har inte hunnit sova så mycket men skitsamma för jag njuuuter av livet och så länge jag inte går in i väggen så är allt bra :D
Nu ska jag leta efter att ha nåt på mig :D  Har en massa bilder från våra utgångar men orkar inte lägga upp de än :P det kommer nån dag iaf.
Harregött CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0