Where is the love ?

Tjena! vet inte vart jag ska börja, finns sååå mycket saker.
Okej så här: Vissa förstår, vissa förstår inte. Jag försöker men vissa förstår inte fortfarande, alla gör misstag och vissa förstår fortfarande inte (pga deras uppväxt,religion, erfarenhet eller "gammla tiders sätt") Men hallåååå nu är det 2010!!!!!!!!!!!!!!!!
Iaf man drar alltid alla över en kant, det har alltid varit så och det kommer alltid vara så.
Jag skyller inte på nån förutom en person, och den personen kommer leva med sitt misstag hela livet.

Nu ska jag försöka ha lite kul innan allt tar slut, Tack alla ni som har stött mig!!

Har märkt att det inte finns nån kärlek här på jorden...

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0